Pepsi

În 1965, Donald Kendall, CEO-ul Pepsi-Cola, și Herman Lay, CEO-ul Frito-Lay, au recunoscut ceea ce se numește „un parteneriat perfect”, clădirea unei singure companii ce servește snacks-uri perfect sărate, alături de cea mai bună cola de pe Pământ. Viziunea lor a condus la ceea ce a devenit rapid una dintre cele mai importante companii din lumea snacks-urilor și a băuturilor: PepsiCo.

Produsele PepsiCo sunt savurate de către consumatori de peste un miliard de ori pe zi în mai mult de 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, datorită unui portofoliu complementar de snacks-uri și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi delicioase, incluzând 23 de mărci, fiecare generând estimativ peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Viziunea noastră este aceea de a deveni lider global pe piața băuturilor răcoritoare și snacks-urilor prin obiectivul Winning with Purpose. "Winning with Purpose" reflectă ambiția noastră de a câștiga în piață în mod sustenabil și de a încorpora această intenție în toate aspectele strategiei noastre de business și în brandurile companiei.

Compania noastră este formată din șapte divizii: PepsiCo Beverages America de Nord; Frito-Lay America de Nord; Quaker Foods America de Nord; America Latină; Europa; Africa, Orientul Mijlociu și Asia de Sud; și Asia Pacific, Australia / Noua Zeelandă și China. Fiecare dintre aceste divizii are propria sa istorie și un mod unic de a face afaceri.

 

Pepsi
Quadrant-Amroq Beverages SRL

CUI: 6811508
Nr. înmatriculare: J40/27211/1994
Str. Calea Văcăreşti, nr. 391, Etaj. 4, Sectiunea 1, Sector 4, Bucuresti, jud. Bucuresti

E firma ta?
Autentifică-te rapid!

Vrei sa susții această companie?
Voteaza firma în blockchain-ul MultiversX