Hotel Transilvania

Hotel Transilvania

Reper de ospitalitate!

Amplasat “in buricul targului”, intr-o zona care pulseaza de istorie, datorita obiectivelor turistice diverse, Hotel Transilvania reprezinta punctul de reper central al ospitalitatii.
Desi poarta intransele povestile tuturor celor care le-au trecut pragul, camerele noastre sunt in pas cu timpurile: televizor, telefon , internet de mare viteza.
Restaurantul nostru este numai bun pentru sarbatorirea unor mese festive, fiind ferit de zgomotul orasului, sau pur si simplu pentru savurarea unor bucate cu parfum local.

Cazare

Hotel Transilvania va asteapta sa ii treceti pragul. Va punem la dispozitie 6 camere superioare single (3 stele),2 camere single (2 stele),14 camere superioare double (3 stele),2 camere double (2 stele), 2 junior apartamente (3 stele), 2 senior apartamente (3 stele), o sala de conferinte si business room pentru 50 persoane, precum si un restaurant cu bar. Mai mult decat atat, terasa noastra este alternativa perfecta pentru zilele sau serile calduroase de vara.
Nu am neglijat nici componenta business a turismului, punandu-va la dispozitie o sala de conferinte destinata oricarui tip de eveniment: training-uri, corporate meetings etc. Veti gasi aici 50 de locuri incapatoare, videoproiector, ecran, flipchart, sistem de traducere simultana, conexiune la internet.
Toate acestea sunt completate de o parcare generoasa inchisa si supravegheata video in spatele hotelului si de terasa de vara superba care va ofera intimitate si ambianta deosebita intr-o ploaie de flori in inima orasului, oferind la maxim 100 persoane meniuri clasice romanesti si meniuri de alta data -"Paprika-Hendl" si "Impletata"- aceleasi meniuri care i-au fost oferite si lui Jonathan Harker, personajul principal al romanului "Dracula" care a poposit in incinta hotelului in urma cu 150 de ani.

Un hotel incarcat de istorie!

Animat de toti cei care i-au trecut pragul, pastrat ca o mostenire a trecutului, respectat ca un etalon in materie de ospitalitate, Hotel Transilvania este un martor tacut al trecerii timpului. Iar timpul i-a oferit un spectacol ce se intinde de-a lungul a catorva sute de ani de existenta a hotelului.L-a rasfatat cu figuri memorabile, cum ar fi cea a lui Jonathan Harker, personajul principal din romanul “Dracula” a lui Bram Stocker, care a beneficiat pentru o noapte de ospitalitatea hotelului nostru.
Tot in compania timpului, hotelul nostru a contribuit la renumele strazii pe care se afla, Regele Ferdinand fiind cea mai veche strada atestata din Cluj-Napoca. Intamplator sau nu, ea era cunoscuta de catre localnici sub denumirea de strada hotelurilor. Nu lipsita de importanta este si istoria strazii pe care se afla Hotelul Transilvania. Intre anii 1940 si 1944, strada a purtat numele lui Wesselényi Miklos. Apoi, pana in 1989, strada s-a numit Gheorghe Doja (Dózsa György), conducatorul marii rascoale din 1514.
De-a lungul vremii, hotelul in care va intampinam cu bratele deschise astazi, a purtat mai multe denumiri. Prima sa denumire, mentionata de altfel si de istorici, a fost “Regina Angliei”.Ulterior, hotelul a primit denumirea “Transilvania”, urmand ca apoi sa poarte numele “Vladeasa”. Astazi, hotelul a revenit la numele “Transilvania” si suntem mandri ca putem duce aceasta denumire mai departe.
Chiar daca multe s-au schimbat de-a lungul timpului, ospitalitatea Hotelului Transilvania a ramas aceeasi. Pentru ca, se poate spune ca este locul unde s-a nascut ospitalitatea la Cluj-Napoca. La fel cum, acum doua secole, primeam cu caldura un drumet coborat dintr-o trasura, purtand frac si joben, exact asa o facem si acum pentru calatorul modern, dornic de experiente turistice extraordinare.

Trecut cu iz de prezent

Regandirea imaginii si a strategiei de comunicare au fost niste pasi firesti pentru un brand ajuns la maturitate deplina. Aveam nevoie de o infuzie de prospetime, care sa puncteze atat modernizarea hotelului, cat si sa aduca in prezent un loc plin de istorie.Primul pas l-a reprezentat desenarea unei noi identitati vizuale. Noul logo se impune prin simplitate si eleganta. Simbolul grafic este o compozitie compacta, alcatuita din doua elemente: litera „H”, ce comunica reprezentarea internationala a industriei hoteliere si dreptunghiul de deasupra acesteia, ce creioneaza ingenios litera „T”. Simbolul rezultat transmite echilibru, traditie, siguranta. Cromatica a fost special aleasa pentru a transmite mostenirea istorica a hotelului. Partea de text este moderna, cu accente de font serif.
Dupa partea vizuala, am trecut la cea verbala. Aveam nevoie de un slogan care sa transmita clar promisiunea brandului nostru si sa faca, in acelasi timp, o trimitere usoara catre istoria sa.Sloganele nascute din expresii fixate bine in constiinta colectiva au o forta de propagare mult mai mare. Asta pentru ca ele sunt deja acolo, in mintea consumatorului, trebuind doar trezite din letargie.
„Buricul targului” este o astfel de expresie, cu un potential de comunicare enorm. Nu am ales-o intamplator, deoarece ea comunica unul dintre beneficiile esentiale ale brandului - pozitionarea în centrul orasului. Sloganul mai are si o valoare simbolica, facand legatura cu istoria indelungata a hotelului, cu vremuri in care expresii de genul acesteia erau pe buzele tuturor.Un slogan memorabil, ce se autosustine din punct de vedere simbolic.



 

Hotel Transilvania
S.C. Confort Transilvania Turism S.R.L.

CUI: RO18872690
Nr. înmatriculare: J12/2502/2006
Str. Regele Ferdinand nr. 20,

E firma ta?
Autentifică-te rapid!

Vrei sa susții această companie?
Voteaza firma în blockchain-ul MultiversX